Osazovacka konecne uz

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 4 16:21:09 CEST 2020

Díky.
Já jsem ten původní post napsal blbě. Napsal jsem "nedaří se mi najít
vhodný profil", ale správně to asi mělo znít "nedaří se mi vylaborovat
vhodný profil".
Díky za odkaz na to PDF. Myslím, že nějak dost podobně jsem to dělal.
Ale výsledky nebyly takové, jaké bych čekal.
Mám z toho takový trochu pocit, že co pasta - to originál. Nakonec i pan
Hudeček psal, že mu jedna pastu funguje dobře, jiná ne, a trubičková
pájka taky ne.
Asi to Číňan ještě nemá zvládnuté tak dobře jako běžné staré pasty SnPb.

Až si s tím budu hrát, tak asi zkusím i přidat do pasty trochu slušného
tavidla.
Dřív jsem s tím laboroval pomocí dispenseru, takže jsem používal pastu
tak jak je. Ale při použití šablony si můžu snadno do pasty namíchat
další flux.
Mám třeba slušně fungující NC-559 z Číny, nebo pak naprosto skvělý
MTL-468 z Marmotu. Snad jim ta nižší teplota bude stačit k aktivaci.

PL