Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 4 16:38:16 CEST 2020

Fajn, to je asi to pravé.

Chtěl jsem napřed zkusit ten "bulk" zápis, protože se po Internetu šíří
spousta informací, jak na tom nefunguje nic, ani ten sekvenční zápis.
Prostě jako i u mnoha jiných věcí na to má každý velmi silný názor, ale
v praxi o tom ví prd.
Že to dopadne dobře jsem čekal. Ale že to dopadne až tak dobře (výrazně
rychleji než starší ale kvalitní disk) už ne.

To "fio" neznám, ale minimálně jeho název je mi sympatický (FIO je to má
zdaleka nejoblíbenější banka).
Testování na Linuxu je pro mě snažší, protože tím nezabiju své běžící
Windows a nebude to zdržovat.

Díky.
PL