router +VPN

Lukac Michal Michal.Lukac na fstroj.uniza.sk
Středa Červen 3 17:11:36 CEST 2020

Zdravim,

Potreboval by som spojit 2 PC pomocou VPN. alebo aj nejak inak.

Predstavoval by som si to takto:

PC1 - router - verejna siet - router - PC2

PC1, PC2 by mali byt na vlastnej sieti a tie routre by mali robit len to prepojenie medzi nimi.
Toto by malo byt nejak dobre zabezpecene.
Este potrebujem aby sa z jedneho napr PC1 dalo pripojit len na jednu IP adresu verejnu. Nikam inam.
Tato adresa je vlastne VPN server kde sa da pripojit cez klienta na PC1.
Toto vsetko sa musi dat nastavit len na tych routeroch nie v PC
Idealne by bolo keby boli prepojenie priamo kablom ale to sa neda, preto by som cchel vyuzit tu siet co uz je
ale mat s nou minimalne nieco spolocne.
Vedeli by ste poradit nejake routre s ktorymi by toto bolo mozne?

dik
michal.