Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Červen 3 09:42:29 CEST 2020

Zdravím,

Jednoduše místo toho, aby jste server znovu instaloval, tak použijete
zálohu image a máte to do minut.  Přes ní dáte jen obnovu souborů z
incrementálních záloh (den,týden,měsíc).

Image můžete dělat celého disku nebo jen oblasti. Samozřejmě toto
neděláte často, nemůžete servery odstavovat. U serverů, firewall,
virtuálů to má určitě význam. Možná i u desktopů a nového SSD po
instalaci ten image přes komprimaci je malinký.

Jirka