GridFree

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Červen 3 06:42:39 CEST 2020

Doporučuji spíš to udělat oficiálně s povolených přetoky. Do 10kW je to bez
licence ERU. A osadit kvadraturní elektroměr. Běžné digitální elektroměry
co se v současné době dávají změří případnou výrobu jako spotřebu a ještě
za to hrozí pokuta.

Hlídat přetoky pomocí proudových relé jak do dělají majitelé gridfree mi
přijde úsměvné.

Co se mi ale líbí jsou ty mikroměniče přímo pod panely, nevím proč se to
více nerozšířilo. Myšlenka mi to přijde dobrá.  Uvažuji tímto způsobem
rozšířit stávající FVE na jihozápadní střechu, ale mám strach aby se to
nehádalo s hlavním měničem a wattrouterem. Nezkoušel jste někdo?

JP