Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Červen 2 23:29:31 CEST 2020

No ja nevim, ale myslíte že výrobce disku je něco jako mobilní operátor,
který umí jedno a prodává to 100x jinak? To pak může dělat jenom jeden typ
disku pro všechno. Co třeba mechanická konstrukce, testování v extrémnich
klimatických podmínkách, výběr tech parametrove lepších komponent (ty horsi
co zbydou se použijí do těch "obycejnych") atd.? Odejít může všechno, ale
přeci jenom u těch "lepsich" to procento bude asi menší. SMR u těch
"lepsich" bude asi třeba také řešeno trochu jinak. To by je pak každý
poslal do haje kdyby koupil NASovy disk a on si dělal co chtěl resp. choval
se stejně jako ten v desktopu za pár stovek.