Pasta Microprint 2004

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Červen 1 14:33:55 CEST 2020

Z cajny za tu sumu mate rovno pol kila.
Otazka je, ci je to to iste.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: 1. júna 2020 14:27
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Pasta Microprint 2004

Dlouhodobě spokojeně používám pastu Koki od SOS electronic.
https://www.soselectronic.cz/products/koki/ss4-m951dk10-40-10ml-40g-60553

Z Číny pak pasty Mechanic. Tam je trochu problém, že si občas Číňani falšují i vlastní značku, takže Mechanic pak není opravdu Mechanic. Ale většinou se to dá z obrázků a popisu poznat.
Tyhle pasty kupuju ale v kelímcích, protože prakticky už používám jen šablony a ne dispenser. Ale nejmíň jednu ve stříkačce jsem taky měl, a spokojenost.

PL