Pasta Microprint 2004

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 1 14:26:43 CEST 2020

Dlouhodobě spokojeně používám pastu Koki od SOS electronic.
https://www.soselectronic.cz/products/koki/ss4-m951dk10-40-10ml-40g-60553

Z Číny pak pasty Mechanic. Tam je trochu problém, že si občas Číňani falšují
i vlastní značku, takže Mechanic pak není opravdu Mechanic. Ale většinou
se to dá z obrázků a popisu poznat.
Tyhle pasty kupuju ale v kelímcích, protože prakticky už používám jen
šablony
a ne dispenser. Ale nejmíň jednu ve stříkačce jsem taky měl, a spokojenost.

PL