Re: rychlonabíjení mobilu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Červenec 28 21:05:13 CEST 2020

Je to vlastnost USB-C
telefon si po normálních datech požádá nabíječku o příslušné napětí a proud.
David Obdržálek tu někdy porovnával procesor v takové nabíječce s
procesorem v apolo 11. Ta nabíječka v podstatě podporuje USB host interface.

V číně je několik hromad nabíječek, které to podporují v různé kvalitě.
Prostě se na nich píše "až 12V až 4A" a tak podobně.