RE: rychlonabíjení mobilu

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Červenec 27 14:28:50 CEST 2020

Já jsem si v autě nechal nabíječku od staršího mobilu (bez USB-C) a taky vyhovuje. Občas má levné nabíječky Lidl s výhodou 3 let záruky…

Když jsem kupoval USB-C kabel, tak na fotkách na Aliexpressu bylo vidět nějako elektroniku přímo v konektoru. Do té doby jsem si myslel, že kabel je čistě pasivní…

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Monday, July 27, 2020 9:18 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: rychlonabíjení mobilu

Dobrý den,

Nabíječky koupím. Spíš mě zajímalo, jak to funguje. V podstatě jsem o tom nic moc nenašel. Jenom že to rychlonabíjení musí podporovat procesor telefonu, že to musí být Snapdragon od nějakého čísla nahoru. Tu originál nabíječku se mi moc rozebírat nechce. Objednám na rozebrání nějakou levnou z číny. Tady stojí okolo 260Kč :-( a to samé do auta.

S pozdravem,

--
 Ales Filip
 Kutna Hora