Re: [OT] mrveni mailu - doporučte klienta

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 28 17:59:06 CEST 2020

Hm, pozrel som si ten pegasus mail v gugl obrazkoch, a nenachadzam nic, v
com by sa to lisilo od M$OE, co sa tyka vyzoru...? Teda ten M$OE som tiez
videl niekedy na prelome tisicroci, ale zda sa mi ze to je stale ta ista
trojoknova paradigma, alebo sa mylim?

wek