Re: [OT] mrveni mailu - doporučte klienta

Úterý Červenec 28 17:50:20 CEST 2020

Já se teda taky hlásím k exotům - už aspoň 25 let používám Pegasus Mail, začal jsem
s ním ještě na Novellu, pak DOS, teď Win a furt je to nejlepší mailer :-)
Akorát mám dojem, že jsem už asi poslední v republice :-/

Ale rozhodně nevypadá jako OE (jinak myslím má všechno ostatní požadované).

D.O.