Re: [OT] Dílenská lupa

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Červenec 28 01:21:23 CEST 2020

Zdravím ve spolku vetkozrakých jsa jeho nedobrovolným členem,
u Conráda to bude téměř vždy dražší ale je to dáno tím kde sídlí a jeden
čas mne velmi dobře živil.
Já takovou lampu mám a je s tou kulatou zářivkou a je super.
Pořídil jsem ji jednou na Jarově u jednoho už hodně staršího pána za 120
Kč.
Neváhal jsem ani minutu.
Jinak pro slabozraké kolegy tu mám v nabídce 2ks monitorů NEC 3215 po
3000 Kč.
Ostatní menší už dávám za šampíko Bohemku demi sec pro mojí Mon Cheri :-D
Sám teď koukám do 42 nebo 43 NEC, ani nevím a je to paráda.
Hezký den, Jindra