Re: [OT] Dílenská lupa

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 27 15:37:19 CEST 2020

Mám nějakého stolního ProsKita. Už ho mám dlouho a asi už se neprodává.
Je ještě se zářivkou. Původně s tlumivkou, tu jsem vyměnil za
elektronický předřadník ze spálené úsporky.
Bude to asi předchůdce tohoto:
https://www.gme.cz/lupa-stolni-s-osvetlenim-proskit-ma-1209li
Dlouhodobě velká spokojenost.
Kdybych kupoval někdy nějakou další, tak opět nejmíň 5D a skleněnou.
Průměr co největší, co se vejde do rozpočtu.
Původně měla lupa přísvit o teplotě 5000K. Vyměnil jsem ho za 2700K. Je
to trochu málo, chtěl jsem 3000K, ale takovou zářivku neměli. Kdybych si
mohl vybrat, tak teplota 3000-3200K. V plánu je přestavba na LEDky.

PL