Re: rychlonabíjení mobilu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červenec 27 09:18:04 CEST 2020

Dobrý den,

Nabíječky koupím. Spíš mě zajímalo, jak to funguje. V podstatě jsem o
tom nic moc nenašel. Jenom že to rychlonabíjení musí podporovat procesor
telefonu, že to musí být Snapdragon od nějakého čísla nahoru. Tu
originál nabíječku se mi moc rozebírat nechce. Objednám na rozebrání
nějakou levnou z číny. Tady stojí okolo 260Kč :-( a to samé do auta.

S pozdravem,

--
  Ales Filip
  Kutna Hora