RE: rychlonabíjení mobilu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Červenec 26 10:35:52 CEST 2020

Obzvlášť když lze USB-C zdroj koupit tak od 200 Kč. Nebo, pokud by to i nadále mělo jít z laboratorního zdroje místo zásuvky, možno koupit verzi do auta za 100.

PH

Od: Zdenek

Co Vás vede k tomu nabíjení extra zdrojem?
Nabíječka od výrobce je plně kompatibilní, tak proč harazdovat s mobilem?
Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Aleš Filip

Koupil jsem si nový telefon Xiaomi Redmi Note 9 Pro, který umí rychlonabíjení. Starý telefon jsem nabíjel v práci z regulovatelného zdroje nastaveného na 5V proudem cca 2A, který v průběhu nabíjení klesal. U tohoto nového telefonu leze z nabíječky proud cca 1.8A po celou dobu, ale začíná to na napětí cca 11V, a napětí klesá až do asi 6V, ale proud se stále drží na 1.8A. Ke konci, když je baterie na cca 90% proud začne klesat k nějakým 200mA
Jak ta naníječka funguje? Dá se to také nabíjet nějakým způsobem z regulovatelného zdroje, nebo si budu muset koupit další nabíječku, když budu chtít použít rychlonabíjení?