rychlonabíjení mobilu

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Červenec 25 23:32:14 CEST 2020

Dobrý den,

Koupil jsem si nový telefon Xiaomi Redmi Note 9 Pro, který umí
rychlonabíjení. Starý telefon jsem nabíjel v práci z regulovatelného
zdroje nastaveného na 5V proudem cca 2A, který v průběhu nabíjení
klesal. U tohoto nového telefonu leze z nabíječky proud cca 1.8A po
celou dobu, ale začíná to na napětí cca 11V, a napětí klesá až do asi
6V, ale proud se stále drží na 1.8A. Ke konci, když je baterie na cca
90% proud začne klesat k nějakým 200mA
Jak ta naníječka funguje? Dá se to také nabíjet nějakým způsobem z
regulovatelného zdroje, nebo si budu muset koupit další nabíječku, když
budu chtít použít rychlonabíjení?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip