OT: co s neplaticem?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Červenec 25 12:54:27 CEST 2020

Jedna korporace pro kterou jsem pracoval uznávala pouze platbu předem,
nejpozději v čase předání zboží.
Pokud někdo požadoval platbu později, pak automaticky zboží
"přeprodávala" přes vlastní leasingovku, která zboží dodala jako leasing
s tím, že po dohodnutou dobu byl poplatek 0 a po té době šlo o normální
prodlení splátky leasingu.
Zboží pochopitelně bylo v tu dobu v majetku leasingovky a ta řešila
reklamace.