OT: co s neplaticem?

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Sobota Červenec 25 09:23:10 CEST 2020

No tady je kazda rada draha.
Todle z oblibou dělají velké firmy které si ještě pro jistotu dají do
podmínek splatnost 180 dní a těsně před splatností najdou formální problém
který zabrání platbě a prodlouží siho.
Zahraniční firmy a některé naše(vesměs s majiteli ze zahraničí) to
posledních snad 10let řeší tak že dají do stroje(pokud je tam elektronika)
čítač který třeba po měsící nebo po určitém počtu výrobků stroj zastaví.
Pokud firma zaplatila tak má heslo kterým stroj odblokuje a nic se neděje
pokud nezaplatí tak stroj či zařízení už nerozjede. Pak jim nezbývá než
zaplatit nebo nevyrábět. Je to sice v Evropě už zakázané ku..... ale proč
byste si do vlastního zařízení něco takového nedal. V tomto případě je i
jednoduchá domluva třeba na měsíčních splátkách. Čekat v dnešní době na
zaplacení po splatnosti několik měsíců je zbytečný risk a asi i
adrenalinový sport. Dneska nevíte kdo zítra tu firmu bude vlastnit a pak už
vám naše soudnictví moc nepomůže.
Ale musím vás uklidnit todle je celkem v dnešní době normální průběh. Čím
větší firma a větší stavba tím je to horší.
RS

pá 24. 7. 2020 v 23:57 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>