OT: Dotazy k FreeCadu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Červenec 23 21:51:04 CEST 2020

Zdravím,

vrhnul jsem se do boje s freeCADem. Sice jsem viděl pár videí, přesto
mám pár dotazů:

-  konstrukční prvky je možno přepnout z "bílé" na "modrou", ty modré
nejsou potom na finálním výkresu vidět. K čemu jsou dobré?

- Lze si na výkres umístit obecnou kótu?  prostě bych si potřeboval
změřit vzdálenost dvou libovoných objektů  a nenašel jsem jak.

- Jak se posouvá výkres na obrazovce? nedaří se mi ho posunout - umím ho
zmenšit a zvětšit ale libovolně posunout ne (provizorně to řeším přes
Ctrl-B - zobrazení výřezu)

Stejně tak jde i "constrait " nástroje přepnout do "modrého" modu. To je
k čemu dobré?

Díky a omlouvám se za začátečnícké dotazy.

Petr