Kombinovany kabel

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Červenec 23 21:29:59 CEST 2020

Kvůli souběhu a rušení se používa u měření kabel složený z paru optickeho
vlakna a paru napajení(či více,záleží na provedení).
Třeba namátkově něco takového
http://www.satplus.cz/technologie/opticke-prenosy/hybridni-kabely
Revizáci ani přejimatelé zařízení s tímto nemají žádné problémy.  Neboli
todle se doopravdy blbě zarušuje. Jen to nekupujte i siemensu
RS