Kombinovany kabel

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 23 17:22:55 CEST 2020

On Thu, 23 Jul 2020, balu wrote:

> kolega ma upozornil, ze z hladiska noriem by sa take vobec nemalo
> vyrabat (koli ruseniu pri paralelnom subehu), ale vyraba sa. Neviem si
> uplne dobre predstavit ako sa rusi 50Hz a CAT7 ethernet, ale mne to
> urcite vadit nebude. Skusim to teda kupit.

Ruseni bych se nebal, ten Cat7 ma stineni. Navic pokud je ten 230V~
spotrebic 'slusny' a negeneruje ruseni do site, tak ruseni z 50Hz
bych se moc neobaval.

Ale s tim soubehem je to otazka, cetl jsem nejakou normu ale to
bylo pro pevne ulozeni do list nebo do zdi. Jinak se bezne delaji
zlaby kde jsou dve komory oddelene prepazkou - jedna pro elektro
a druha pro pocitace. A nekdy ta prepazna neni ani kovova.