MECH: neni nerez jako nerez ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Červenec 23 17:30:40 CEST 2020

bude to na 95% rukama, to je jasny :-)
je to choulostivy na dodane teplo, pomer cisteni balance, konstantni
vzdalenost elektroda material atd.
uz se par slusnych housenek povedlo, jen ta opakovatelnost je u me zatim
bidna. na trubce to vypada jako brnkacka, ale maj to nejaky
zmanipulovany :-) mam sanci si pozvat profi svarece, ten mrkne, nastavi,
zkusi stroj, urcite te mu to pujde jako v tech videich a ja proste bude
trenovat.
dobry je, ze kdy udelam hnusnou hrbatou polohousenku, tak to jde
opucovat a pak ji dodatecne dotvarovat jakoby horakem :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín