MECH: neni nerez jako nerez ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 23 17:24:51 CEST 2020

Pokud to nejde vařit, tak bych teda sázel spíš na tu hliníkovou slitinu
nebo nastavení TIGu.
Co je napsáno na papíře je jedna věc, a co Vám prodali může být věc jiná.
Pokud máte pochybnost o kontaminaci nerezovým kartáčkem (dost
pochybuji), tak to vemte normálním šmirglem.
Nebo pak ještě umělohmotným kartáčem.

Já teda hliníkové slitiny nevařím. Ale když jsem koukal jak to někdo
vaří, tak s tím čištěním žádné velké cavyky nedělal.

PL