Re: OT: v čem nakreslit DWG pro pálení laserem

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Červenec 22 11:35:30 CEST 2020

Spíš se držte té poslední poznámky tj. všechny moderní CADy mají
závislosti při kreslení. Podívejte se na video tutorialy třeba Vám to
nebude vyhovovat. Když si vezmete nějaký profi cad, tak se v něm naučíte
taky rychle. Musíte vzít v úvahu jestli ovládáte nějaké staré techniky
CADů minulého století a do toho bych zpětně nedoporučoval jít. Freecad
taky není na všechno např. CAM je tam jen tak. Kreslení v sketchi oproti
Librecad je úplně někde jinde, porovnáváme jiné generace. V profi cadech
jdou dát kóty i v 3d zobrazení a snadno se mění a dají se tyto nástroje
i snadno naučit. Učí se i jako doplněk na průmyslové škole elektro a
studenti to zvládají za pár vyučovacích hodin. Jde o to, co chci kreslit
a jak to bude složité. A stejně jako strojař nechápe proč se nekreslí
rovnou na desce, tak elektronik nechápe proč rovnou nenakreslím
obrobení, ale kreslím celý obrobek a do něho to obrobení.

Jirka