Re: OT: v čem nakreslit DWG pro pálení laserem

Středa Červenec 22 10:31:55 CEST 2020

To je chválihodný záměr.

Snad se dá stáhnout nějaká časově omezená licence AutoCADu na vyzkoušení.

Pokud jsi zaměstnanec, zkus pumpnout soudruha majitele, ať ti koupí plnou
verzi AutoCADu a zaplatí ti školení. Když je ve firmě AutoCAD a někdo, kdo s
ním umí, vždy se najde něco na co se to hodí. A ty dostaneš přidáno (práce:-
(

Ale ať někdo, kdo ví, pohlídá, jaká licence se bude kupovat. Ve firmě, kde
jsem měl potěšení být zaměstnaný rozhodli moudří, že se nekoupí upgrade
lokální instalace, ale instalace klouzavá síťová., A pak se zjistilo, že na
firemní síť to nelze nainstalovat a jak je v té firmě dobrým zvykem, moudré
to nezajímalo.

A ať nedopadneš jako tenhle šmudla:

https://forum.zive.cz/viewtopic.php?f=959&t=1208415&st=0&sk=t&sd=a

A kdo chvíli stál, již stojí opodál - pokud se s tím nepracuje hodně často,
rychle se zapomíná :-(

---------- Původní e-mail ----------