Re: OT: v čem nakreslit DWG pro pálení laserem

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Červenec 22 09:57:50 CEST 2020

Ano, to je také jedno z řešení, jen jsem si říkal, že občas taky něco
potřebuju a bude lepší se to prostě naučit namalovat a "prošlapat
proces" abych to měl příště jednodušší.

Ale díky moc za nabídku :-)

Petr