Re: OT: v čem nakreslit DWG pro pálení laserem

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Červenec 22 08:12:38 CEST 2020

Zdravím,

pokud vím tak DraftSight zdarma není. Přešli na roční poplatky a nejmíň
je něco kolem 3000.-  Nevím přesně nezjišťoval jsem to, ale jinak to
vím, protože v práci to strojaři používají pro 2D jako doplněk k SolidW...

Milan