Re: OT: v čem nakreslit DWG pro pálení laserem

Středa Červenec 22 07:56:31 CEST 2020

Kdysi dávno (10-15 let) jsme dávali v práci podklady pro řezání vodním
paprskem, chtěli DWG, ale ta jejich mašina to potřebovala
předchroustané: jen čáry, co se mají řezat, nic navíc (aby to tam
nevypálilo díru třeba z nějaké poznámky nebo dokonce kóty) a pak jsem
ještě zjistil, že to nebere objekty (jako obdélníky), jen čáry, tak
jsem všechno rozbíjel na čáry. Dával jsem jim DWG i DXF ať si vyberou
a ještě výkres s kótami i kde jsou na dveřích od rozvaděče panty (aby
to neudělali vzhůru nohama).

DraftSight je taky zdarma.

P.K.