Re: OT: v čem nakreslit DWG pro pálení laserem

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Červenec 21 23:04:48 CEST 2020

LibreCAD a možná i ten QCAD vychází ze znalosti kreslení v CADu někde v
1990-2000?. Pokud jste tím neprošel, tak se to učit je krkolomné. Je
úplně jedno jaké klávesové zkratky/myšlenky těchto programů jsou.

Moderní CAD včetně toho freecad má constrain=podmínky (ty kolmosti,
vodorovnosti, závislosti) a naučení tohoto programu je jednodušší.

Pokud to budete kreslit v LibreOffice, tak při posunutí jednoho rozměru
musíte další napojený překreslit, není to moc rozdílné oproti tomu
Librecad, jen to nemá ty klávesové zkratky... .

Jirka