vyroba plosnych spoju

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Červenec 21 17:19:13 CEST 2020

Ono třeba jlpcb Vám nabízí desky s vnitřní vrstvou pouze 0,18nm oproti
gatema 0.35nm. I když v pcbshopperu zadáte 1oz. Taky fólie z jiného
materiálu, ... . Nevím jestli gatema nyní dělá i šablony.

Není to jednoduché si vybrat. Jednou jsem objednával od jedno z chiny a
když jsem chtěl podruhé tu samou desku, tak mi tvrdil, že nic takového
neumí.

Jirka