vyroba plosnych spoju

Úterý Červenec 21 12:37:32 CEST 2020

Mě tam teda zklamali, ale asi šlo jen o to, pořádně se zeptat i na další
podmínky, které nikde nemají (vloni aspoň neměli) napsané. Nechal jsem
si tam udělat prototypové destičky a přišly mi dvakrát, protože prý mají
nějakou (na můj vkus dost velkou) minimální velikost přířezu. Pak tam
byl problém tuším že s drážkováním nebo frézováním? Něco uměli bez
mezery (podrobnosti si nepamatuju), ale taky za podmínek, které jsem
nevěděl a nikde jsem je nevyčet. Tak jsem musel data předělávat.

Ale když už Huráb nefunguje, Gatema je nejspíš jediný výrobce, který umí
na 70 um mědi čáry/mezery pod 0,35 mm.  Huráb mi dělal 0,3 mm, protože
neměl systém kontroly, který by mu to zakázal V Printedu mi řekli
minimálně 5 násobek tloušťky mědi a i když jsem desku překreslil tak,
abych se z 0,3 dostal na 0,33 mm (na víc to nedokážu), stejně mi to v
Printedu odmítli udělat.

Anděl