Re: simulovaná gravitace

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 21 00:26:04 CEST 2020

Tady to ale možná bude jinak?
Já si to (laicky) představuju tak, že když bude vše plavat v tekutině, tak
přetížení nedokáže utrhnout žádný orgán, protože ten bude z druhé
strany podšprajcovaný tou nestlačitelnou tekutinou. Stejně tak tlak
krve bude kompenzovaný stejným protitlakem zvenku.
Ale neudělá v tom trochu hokej nějaká vzduchová bublina? Zvlášť
možnost nějakého toho utržení.

Takže opět - asi bude nejlepší to zkusit. Když už budeme mít raketu, tak
doinstalovat tam bazének bude brnkačka.

PL