RE: simulovaná gravitace

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Červenec 20 17:13:27 CEST 2020

Tak jo desni posledni.
Problem pretizeni je zajimavy I z pohledu v jaké ose působí - proto se některé druhoválečné stroje konstruovali tak, že pilot ležel. Překvapivě takto člověk snese daleko vice. Pokud si správně pamatuju nelépe je to vleže nazádech kde se dá krátkodobě (minuty) vydržet 10-17g fuj na to se mi nechce ani myslet.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, July 20, 2020 4:54 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: simulovaná gravitace

Tak simulovanou gravitaci už jsme zvládli. Vlastní technickou realizaci realizaci už necháme na podřízených. My už  jsme vyřešili to hlavní.

Ale co opačný problém - jak přežít případné příliš velké zrychlení.
Někde kolem mě šla informace, že pokud by byl člověk celý ponořený v kapalině, tak by pak byl schopný zvládat i extrémně vysoké přetížení.
Zřejmě pokud by i všechny tělesné dutiny byly vyplněné kapalinou, pak by to možná mohlo fungovat. Ovšem to je asi v praxi nerealizovatelné.
Nebo ne?

PL