Re: stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pondělí Červenec 20 09:39:11 CEST 2020

zdravim,

poradil mi to kolega-student David Novotný, když jsme přemýšleli proč ten efekt v jeho magnetometru nevidíme (https://maglab.fel.cvut.cz/products/minidamr-v1-2/), ale v mém bazmeku ano, když obě věci používají stejný princip i MCU. No a David, ten je prostě chytrej, tak to vymyslel správně rovnou..  AMR magnetometr má větší šum než fluxgate, takže tam se ten zbytek co já ještě vidím asi ztratí v šumu. Možná se to v mém případě ještě  trochu vylepší poté, co to dám i s úpravami na novou DPS, teď tam mám dvě malé DPS (low noise regulátor pro MCU a ten offsetovací kanál) vysící ve vzduchu nad původní 4-vrstvou DPS.. budu dělat ještě jeden kus pro geology...

v.p.

> Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 17.07.2020 22:28
> Předmět: Re: stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

[preposielam]

Dobry den,

rad by som sa este vratil ku tejto teme a konkretne ku Vasej poznamke
resp. ku problemom s HRTIM. Rad by som sa Vas opytal, ako Vas napadlo
opriet tu signalnu zem o umelu nulu z toho HRTIM PWM. Napadlo Vas to
cestou v elektricke alebo metre, rano v sprche, ci Vam to niekto dal
rovno ako tip...? Dakujem.

A.

mimochodem pred casem jsem resil ten problem s pilovitym prubehem
odberu proudu stm32, ktery mozna ovlivnoval HRTIM generujici PWM..
chtel jsem to napsat az upravim stranku k tomu pristroji, ale to take
muze chvili trvat.. takze, je dost tezke rozlisit jestli se opravdu
meni vystupni strida v tom radu nekolika ppm, ale efekt v danem
pristroji pomohlo 2-3x zmensit, kdyz jsem signalovou elektroniku
podeprel - umelou nulu - odvodil ne z odporoveho delice 50:50 ale z
dalsiho kanalu te HRTIM PWM, ktery je nastaven na konstantni stridu 50
%. jelikoz je uzitecny signal pak diference mezi temi kanaly PWM, ty
plavou +- stejne, tak se to asi potlaci..

v.p.