stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 17 22:28:00 CEST 2020

[preposielam]

Dobry den,

rad by som sa este vratil ku tejto teme a konkretne ku Vasej poznamke
resp. ku problemom s HRTIM. Rad by som sa Vas opytal, ako Vas napadlo
opriet tu signalnu zem o umelu nulu z toho HRTIM PWM. Napadlo Vas to
cestou v elektricke alebo metre, rano v sprche, ci Vam to niekto dal
rovno ako tip...? Dakujem.

A.

mimochodem pred casem jsem resil ten problem s pilovitym prubehem
odberu proudu stm32, ktery mozna ovlivnoval HRTIM generujici PWM..
chtel jsem to napsat az upravim stranku k tomu pristroji, ale to take
muze chvili trvat.. takze, je dost tezke rozlisit jestli se opravdu
meni vystupni strida v tom radu nekolika ppm, ale efekt v danem
pristroji pomohlo 2-3x zmensit, kdyz jsem signalovou elektroniku
podeprel - umelou nulu - odvodil ne z odporoveho delice 50:50 ale z
dalsiho kanalu te HRTIM PWM, ktery je nastaven na konstantni stridu 50
%. jelikoz je uzitecny signal pak diference mezi temi kanaly PWM, ty
plavou +- stejne, tak se to asi potlaci..

v.p.