simulovan� gravitace

Jaroslav Lukesh (seznam IMAP) lukesh na seznam.cz
Pátek Červenec 17 00:51:05 CEST 2020

nepotáhne, protože rotujete kolem vodorovné osy těla taky.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
> Tak ono v podstatě stačí nadskočit, tím se uvolním od toho rotačního
> pohybu, takže zůstanu viset ve vzduchu a budu tam dokud mne nesejme
> kolem prolétající skříň, přišroubovaná k podlaze.

Spis naopak - kdyz nadskocite tak vase tecna rychlost bude vyssi nez
tecna rychlost veci ve vysce kam jste nadskocil, takze poletite proti
zdi. Ale protoze vektor vasi tecne rychlosti koliduje s vektorem
obvodove rychlosti podlahy tak se driv nez se zdi potkate s podlahou
akorat to nebude kolmy dopad ale potahne vas do dopredu.