Re: simulovaná gravitace

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 16 23:06:29 CEST 2020

On Thu, 16 Jul 2020, Jindrich Fucik wrote:

> Tak ono v podstatě stačí nadskočit, tím se uvolním od toho rotačního
> pohybu, takže zůstanu viset ve vzduchu a budu tam dokud mne nesejme
> kolem prolétající skříň, přišroubovaná k podlaze.

Spis naopak - kdyz nadskocite tak vase tecna rychlost bude vyssi nez
tecna rychlost veci ve vysce kam jste nadskocil, takze poletite proti
zdi. Ale protoze vektor vasi tecne rychlosti koliduje s vektorem
obvodove rychlosti podlahy tak se driv nez se zdi potkate s podlahou
akorat to nebude kolmy dopad ale potahne vas do dopredu.