Re: simulovaná gravitace

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 16 15:15:43 CEST 2020

Asi to byl model z doby, kdy už to měl Mir nahnuté.

Já jsem tento model navštívil kdysi dávno na výstavě Ifabo ve Vídni. To
ještě Mir lítal a tak to s ním nebylo nahnuté, takže i ten model byl
(pokud si správně pamatuji) rovně.
Udělalo to tehdy na mě velký dojem. Větší než zbytek výstavy Ifabo
(tehdy již upadající).

PL