[OT][zemědělství] Druhá úroda brambor

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červenec 15 17:31:43 CEST 2020

Je to sci-fi, tam nemusi nic byt realne.  Chyby jsou vsude, natocit takovy
film je o kompromisech i tech fyzikalnich. A lepici paska kdyz nekde
chybi,  neni to ono :-)  Ano, clovel si rika, ze to, ci ono je nesmysl. Ale
podobne to mam s jinymi filmy (Gravitace, Pasažéři) ted jsem serial videl
Papirovy dum. A i kdyz je to dej na zemi a mel by byt realny, je tam
spousty (technickych) nesmyslu.  Mozna to je to, co mi bavi, srovanavat to
s realitou. Jal se tu zacalo s bramborou, hned se mi vybavil film Marťan.