Re: [OT][zemědělství] slimáci

Středa Červenec 15 13:52:19 CEST 2020

když jste zmínil slimáky - ožrali mi kompletně dubáček a u přítelkyně
nať od mrkve. Tak vymýšlím, co proti nim a pokud možno bez chemie. Ještě
jsem to nezkoušel, ale napadlo mě, co proti nim udělat elektrický
ohradník? Slimák je z principu neustále vlhlý, kdybych okolo rostlin,
které chci chránit, nebo okolo celého záhonu, položil na zem dvojici
drátů a do toho 6V z baterie, myslím, že by to slimák nepřelez. No já
vím, při dešti a zalívání by se drát elektrolyticky rozpouštěl a Cu
ionty asi na záhonu nejsou to pravé. Proto bych použil železo - pozink.
Mělo by to šanci fungovat?

Anděl