Re: stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Červenec 15 16:22:48 CEST 2020

tak pry nastestni nejsem blazen co pise prispevsky a nevi o tom....
v.

Hello Vojtech,
Thank you for confirming you did not write the post. We have spoken to Salesforce, who are our platform vendor, and apparently one of their support reps made a mistake by posting publicly from your account while troubleshooting an issue for us - you account was picked at random, as we needed a working customer account - but it's unfortunate that the rep made the mistake of testing it in public.
I will contact one of our support teams to reply to your original post as soon as possible.
Thank you for your understanding and my apologies for the confusion.
Camilo

> Od: "Vojtěch Petrucha" <petrucha na volny.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>, "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 14.07.2020 14:40
> Předmět: Re: stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

zdravim,

nechapu, co je to za ptakovinu, ja tam nic nepsal a pritom se tam pod mym nickem objevilo

an hour ago
"Salesforce support answer please ignore"

to se jako nekdo z st prihlasil jako ja a napsal tam tohle?

mimochodem pred casem jsem resil ten problem s pilovitym prubehem odberu proudu stm32, ktery mozna ovlivnoval HRTIM generujici PWM.. chtel jsem to napsat az upravim stranku k tomu pristroji, ale to take muze chvili trvat.. takze,  je dost tezke rozlisit jestli se opravdu meni vystupni strida v tom radu nekolika ppm, ale efekt v danem pristroji pomohlo 2-3x zmensit, kdyz jsem signalovou elektroniku podeprel - umelou nulu - odvodil ne z odporoveho delice 50:50 ale z dalsiho kanalu te HRTIM PWM, ktery je nastaven na konstantni stridu 50 %. jelikoz je uzitecny signal pak diference mezi temi kanaly PWM, ty plavou +- stejne, tak se to asi potlaci..

v.p.

 https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2020-January/522075.html <https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2020-January/522075.html>

 > popisu to tam, treba se nekdo ozve..

 Takze sa niekto ozval?