Re: stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pátek Leden 3 08:57:15 CET 2020

ok, diky moc.
nemam tu ted ty moje upravene zdrojaky, tak je tam postnu zitra.

>It wouldn't help to just simply change this value to 16, as the DMA source buffer is defined as
me porad prijde ze na v pdf uvedene rozsireni o 3 bity by melo stacit pole s osmi prvky...
popisu to tam, treba se nekdo ozve..

V.P.,

 Tak som to dal na STM32 forum
 https://community.st.com/s/question/0D50X0000BvhhhASQQ/bug-in-xcubepwmdithr <https://community.st.com/s/question/0D50X0000BvhhhASQQ/bug-in-xcubepwmdithr>