[OT] Li-Pol nafouknuta baterie v NTB

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Červenec 15 10:29:58 CEST 2020

Typ auta by nebol?
Typujem na francuzke...
Alebo Dacia. Ta nema nic uz z principu.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Šinko
Sent: 15. júla 2020 10:19
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Li-Pol nafouknuta baterie v NTB

Ano, to je pravda, nevyvliekam sa zo zodpovednosti :) Inac tiez je na povazenie, ze v tomto aute nie je moznost kontroly kvapaliny ostrekovaca. Ostava len preventivne dolievat.
Z nadrzky vidno len vrch hrdla, co je uz dnes standard. Ale.. na 20r starom aute bola na spodku viecka prichytena taka pruzna tycinka, ktora bola strcena do nadrzky a po vytiahnuti bolo vidno pokial je mokra. Jednoduchy a ucinny indikator. Na novom aute take nie je. Ani ziadne cidlo s indikaciou na palubnej doske to nema. Co je ok, aspon sa nemoze pokazit :).

miro

st 15. 7. 2020 o 7:52 Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal(a):