[OT] Li-Pol nafouknuta baterie v NTB

Pavel Kadečka pavel.kadecka na gmail.com
Středa Červenec 15 08:10:06 CEST 2020


Jo, a tlak v pneumatikách a jestli svítěj žárovky... ale u novýho auta
to člověka překvapí. Stejně jako když si přijedete do servisu pro
opravený auto a je vybitá baterie - true story, Auto Jarov, kamarádovo
auto, drobná oprava nárazníku po nehodě na pojišťovnu (nebyl viník),
trvalo jim to snad měsíc a když jsme tam přijeli, hodinu jsme čekali,
než se nabije baterie a když se při předávání kamarád zeptal, proč jim
ta oprava tak dlouho trvalo, borec řekl "protože jsme debilové". No
aspoň byl upřímnej, ale neřekl nám nic nového.

P.K.

st 15. 7. 2020 v 7:52 odesílatel Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napsal:
>
> To je ale stale chyba pouzivatela, ktory si neprecital pred jazdou manual
> V nom sa pise, skontrolovat pred jazdov stav vozidla vratane zakladnych prevadzkovych kvapalin
> Ucia to aj v autoskole :)
>
> j.
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Šinko
> Sent: 14. júla 2020 21:34
> To: HW-news
> Subject: Re: [OT] Li-Pol nafouknuta baterie v NTB
>
> Je to nieco, ako starter toner v novej tlaciarni. Alebo ako som zistil, starter napln ostrekovaca v novom aute (cca 1.5r dozadu), ktora sa minula po asi 5-tom postriekani a prave na posolenej dialnici. Esteze som roky zvyknuty si v kufri vozit bandasku s rocnemu obdobiu prislusnou zmesou, takze na prvom odpocivadle som problem vyriesil.
>
> miro


Další informace o konferenci Hw-list