Re: [OT][zemědělství] Druhá úroda brambor

Středa Červenec 15 08:05:29 CEST 2020

Kdyby to nesežrali slimáci, sežraly by to mandelinky. Měli jsme (resp.
babička) x let pole a když se sklízely, většinou to bylo už bez natí.
Celé naše dětství provázejí vzpomínky na mandelinky, brácha bral
dědovi injekční stříkačky i s jehlama (byl cukrovkář) a napichoval
mandelinky vodou.

Taky jsme zjistili, že mandelinky nic nežere, slepice na ně koukaly
jak husa do flašky, pavouk ji ze sítě vyhodil, jako odpad. A když
sežraly všechnu bramborovou nať, pustily se do rajčat.

P.K.