Re: [OT][zemědělství] Druhá úroda brambor

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Červenec 15 08:03:37 CEST 2020

Nerastie.
Rast hluz je ukladanie energie pre buduce pokolenie. Energia sa ziskava zo
zivin pody a slnka.

Ked chcu polnohospodari "sadbove" = male zemiaky z celeho pola, tak skosia
vnat a tym zastavia rast.

S vykopanim nejaky cas pockajte, kym vyschnu stonky a aj "napojenia" hluz
na ostatne korene.

Dodo

st 15. 7. 2020 o 7:56 Karel M <a8dtljb na gmail.com> napísal(a):