Armbian - Error

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Červenec 14 11:22:29 CEST 2020

Zdravim,

STM32MP1 vyrobce dava vzor PCB layoutu a rika: dejte si to na svou desku
i 4-vrstvou, CPU jde do zimy od -40.

Kdezto Orange, ... jsou prevztaty CPU z nejakych multimedialnich hracek.
Dokumentace k pouziti CPU na jine desce moc neni a musi se vyuzit, jak
uvadite tj. na te OrangePI desce i s temi konektory, ... . Da se to
pouzit jako modul, ale zase k tomu vzdy moc nejsou EMC testy... . Je to
vyborne na hobby. I ty desky Orange PI se bohuzel postupne meni
velikostne ... s casem. Neco delal friendlyarm, snad nejstabilneji je na
tom Olimex, ktery si kupuje A20 CPU jen pro sebe, protoze se jiz pro
jineho nevyrabi.  Podobne to je u vsech tehle hracek jak beagle, tak pi.

Porovnavat se tyto CPU ci reseni daji tezko.

Zdravim Jirka