Re: [OT][zemědělství] Druhá úroda brambor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 13 19:33:27 CEST 2020

Děkuji velice.
To je přesně to, co jsem potřeboval slyšet.
Ale bohužel to, co jsem nechtěl slyšet.
Zkusím tedy někde vyštrachat nějaké loňské.

K té bezpracnosti: A jéje. Zase jsem něco podělal. Nevěděl jsem, že se s
tím musí něco dělat, tak jsem nic nedělal.
No a zafungovalo to "blbý sedlák atd...".

Ještě jednou díky.
PL