Re: [OT][zemědělství] Druhá úroda brambor

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Pondělí Červenec 13 19:25:45 CEST 2020

rozesmala me ta bezpracnost, protože brambory jsou jedny z nejpracnejsich plodin, treba na rozdil od pšenice.
ale k věci. kazda odruda ma nejakou vegetační dobu, řekněme 60-120 dní, takže volbou vhodné odrůdy by jste ješte mohl stihnout druhou sklizeň než nať spálí první mráz. ale ne z brambor teď sklizených. říká se tomu dormance. mesel by jste mít skladem loňské a ty zasadit.
b.

⁣Odesláno z TypeApp ​